Andre blogs vi følger

tirsdag den 8. oktober 2013

Masking tape



Masking tape har været rigtig meget in, og er det faktisk stadig. Masking tape er det her tit matte tape i forskellige bredder med forskelligt mønster eller skrift. Det kan fåes i uendelige afskygninger, billige udgaver og dyre udgaver.

Søstrene Grene har pt et rigtig stort udvalg med både skrift, stof og mønster. 

Det er både en sød og anderledes måde at pynte gaverne på, samtidig med at det kan bruges i hjemmet, på vægge, vaser, reoler osv.

Jeg er selv gået lidt i selvsving med disse masking tape, og jeg er ret vild med det faktisk:)

Her er mit eget lille udvalg:) alle er købt i søstrene grene undtagen den ternede, den er fra Tiger. 


Jeg tænker at de måske er gode i en collage også?:)

Nå.. Men jeg har jo leger lidt med det her, og det mundede ud i 2 rensdyrophæng og en pyntet væg:)




- Kristina

1 kommentar:

  1. Det ser da godt ud! Jeg har faktisk noget liggende, men ikke rigtig vidst hvad jeg skulle bruge det til, så tak for inspirationen!

    God weekend!

    SvarSlet