Andre blogs vi følger

mandag den 14. oktober 2013

3. og sidste give away

Så er vi her igen:)
Og det er nu tid til 3. og sidste give away i denne omgang.

Denne gang er det hele 3 billetter til Kreative Dage messen i Fredericia der står på spil!

For at deltage i konkurrencen skal I:

*** Dele vores facebookside som I finder her
*** Like vores facebookside
*** Skriv en kommentar under dette indlæg med jeres navn, e-mail og hvorfor du skal vinde.


 Vi håber vi ses dernede!:)


HUSK! Denne gang skal ALLE 3 ting gøres for at være med i konkurrencen!





Du kan bl.a. møde Cecilie Hother, strikkeguruerne (Carlos & Arne), andre kreative bloggere, en masse kreative stande, en masse foredrag, workshops og andre kreative godter:)

12 kommentarer:

  1. Laila, lailah64 @ hotmail.com
    Jeg ville gerne vinde fordi der så var flere penge til garn :)

    SvarSlet
  2. Jeg har klaret det hele - nu krydser jeg bare fingre :0)

    Arliana.Swann (a) Gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg vil gerne vinde fordi jeg bor lige ved siden af, og min mand brokker sig alligevel over at jeg bruger penge på at komme ind til den messe - så kunne han nøjes med at brokke sig over at jeg brugte penge derinde :0)

      Slet
  3. Jeg vil rigtig gerne vinde da jeg så kan komme afsted for 1 gang. Sidste år gik min tur i vasken pga sygdom og det var jeg rigtig ked af. Så jeg håber at være heldig så jeg kan invitere manden med :)
    Tulletrutmor@gmail.com

    SvarSlet
  4. Præcis samme årsag som Laila - skal også finde ny inspiration til kreativiteter, da min arm er overbelastet, så jeg kan (næsten) ikke strikke og hækle - hulk :-)

    Kh Connie (munk661@me.com)

    SvarSlet
  5. Jeg skal vinde, fordi det vil gøre "den samlede tur" billigere. Jeg skal af sted med nogle veninder, og jeg agter at dele billetterne, således at alles billet bliver billigere. Det frigiver penge til garn og andet hos alle. Ikke mindst hos dem der tager turen helt fra københavn for at besøge messen og have en god dag i veninders lag.

    Kh Anita (anitahjorthhansen@hotmail.com)

    SvarSlet
  6. Da jeg skal have min datter og min veninde med på messe, ville det jo være skønt at vinde billeter, det gir ekstra legetøjspenge til at bruge på messen. glæder mig meget til oplevelsen
    kirsten.

    SvarSlet
  7. Da jeg arbejder på Sjælland og bor i Sønderjylland, så bliver jeg nød til at vinde for med forbrug jeg har af kreative tings, så kan jeg få købt noget på messen for billetprisen. Det ville bare være så dejligt, at vinde noget som er så skønt som indgang til en messe.

    SvarSlet
  8. Uhh skal afsted og have fundet noget kreativt til at bruge min barsel på :)
    Dette kunne være en fantastisk gave at vinde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Må hellere huske min mail

      Noergaard.pernille@gmail.com :)

      Slet
  9. Jeg ønsker at vinde billetterne da det er en stor og spændene oplevelse tur, jeg meget gerne vil give min mor og søster, da vi er en meget kreativ så kunne da være spændene med nogle nye fif. Håber da jeg har heldet med mig. Mvh Sanne Hejlesen

    sanne0503@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Hov glemte lige mail adr. Knhobby@gmail.com

    SvarSlet