Andre blogs vi følger

onsdag den 2. oktober 2013

GIVE AWAY

Så er det tid til en kæmpe give away!:)
Vi udlodder 7 billetter til Kreative Dage messen i Fredericia fra d. 25. - 27. oktober.
Det kommer til at foregå på denne måde:

I får et lod for hver ting i udfører, det vil sige at I kan opnå 4 lodder i konkurrencen, og derved er jeres vinderchance også større:)

*** 1 lod for at dele vores blog på Facebook.
*** 1 lod for at "like" vores facebookside, hvilket I kan gøre her
*** 1 lod for at blive fast læser her på bloggen.
*** 1 lod for at dele et billede med os på Facebook på vores facebookside, af et kreativt produkt eller projekt du er i gang med.

******** HUSK at skriv en kommentar under denne post, med jeres navn og e-mail adresse, så vi kan få fat på dig, hvis du er den heldige********

Vi trækker en vinder på lørdag d. 5. oktober.

Vinderen får 2 indgangsbilletter til Kreative Dage messen.
Billetterne kan kun bruges én af de 3 dage messen kører.


Dette er blot den første konkurrence om billetter. Der kommer til at kører 3 konkurrencer efter hinanden, så hvis I ikke vinder denne gang, så har I igen muligheden på søndag og igen på næste torsdag, så hold øje, og del del del!:)




På Kreative Dage messen kan i bl.a. møde:

Cecilie Hother, som fortæller om sin smykkekollektion, og firma Blæst.

Lotte Dandanell, som har designet Olsen Bandens tøj og Yvonnes fine kluns. Lotte har nu kastet sig over broderi, og finder gamle broderier på loppemarkeder, lofter osv, for at skabe fine og eksklusive jakker.

Nicola Kragh Riis, som er boligredaktør på "Alt for damerne" og forfatter til " Forvandlinger i boligen". Nicola giver gode råd om at indrette boliger uden at sprænge budgettet.

Signe Eriksen, som er dameskrædder, og laver online sykurser, workshops og andet godt indenfor syning, fortæller og viser forskellige syteknikker.


Arne og Carlos, strikkeguruerne der er kendte verden over, for deres strikkede julekugler, og deres evne til til gøre strikning sejt.

Saveniels, som er kendt for sine vanvittige skulpturer af træ.


Derudover er der mulighed for at:

Strikke en ko - Gitte Skovmand og Eva Holm laver strikkegrafitti-workshop, medbring gerne forhåndslavede små broderede citater, strikkede eller hæklede lapper.

Maler workshop - Som i år er zendoodle tegninger. Alle kan være med uanset alder.
Du skal ikke medbringe noget, alt står parat.




Det var bare lidt af alt det du kan opleve i løbet af Kreative Dage messen i Fredericia i år:)

Jeg håber vi ses!



9 kommentarer:

  1. Jeg deltager med 3 lodder.
    Indlæg her, liker på FB og et krea-billed på FB-siden :)

    SvarSlet
  2. 3 lodder; 1 lod for at dele bloggen på Faceboo, 1 lod for at "like" facebooksiden, 1 lod for at blive fast læser på bloggen.
    Jeg glæder mig til vi ses. Jeg har glædet mig et helt år til at komme på messen igen.
    Tina Grønlund, tinatheisz@live.dk

    SvarSlet
  3. damsted9@hotmail.com K Damsted

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med 4 lodder:
    1 lod for at dele blog på Facebook. Jeg har delt dette indlæg med GA'en.
    1 lod for at "like" facebookside
    1 lod for at blive fast læser - jeg er det via Blogloving
    1 lod for at dele et billede af min vinhøne på Facebook på facebooksiden.
    anjahjorthhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder
    1 for at dele på facebook
    1 for at like på facebook
    1 for at dele et billede

    Jeg ville elske at vinde, så jeg kunne give et tilskud til vendindeturen til Kreative dage i Fredericia :-)

    Pia Øien
    gojerne@gmail.com

    SvarSlet
  6. Deltager med 4 lodder.... har delt bloggen/give away indlæg på Facebook, like facebooksiden, er fast læser via bloglovin og delt billed af mit seneste kort på facebook :)

    Ville rigtig gerne vinde så jeg har en chance for at komme afsted :)

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med alle 4 lodder:

    Jeg har delt jeres GA på min Facebook
    Jeg er fast læser på Bloglovin'
    Jeg har "liket" Facebooksiden
    Jeg har lagt et kreativt projekt ind på jeres Facebookside - en hæklet elg

    anitahjorthhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Delt delt og liked

    Rikke Skovlund
    R.skovlund@gmail.com

    SvarSlet