Andre blogs vi følger

lørdag den 5. oktober 2013

Lyserød lørdag

I dag er det jo lyserød lørdag, hvilket nok ikke har gået nogens næse forbi:)

Derfor har jeg da ladet mig inspirere lidt af det:)

Jeg har længe gået rundt med denne idé, og har set mange versioner af den både her i blogland og på pinterest, og nu skulle det være, og endda følger der en DIY med!:)


Hvad I skal bruge:

- Saks
- Limpistol
- Hampereb (Søstrene Grene har nogen ruller pt i sort og brun til 10 kr. pr. stk)
- Murersnor (Fås i et byggemarked)
- Flaske


 Step 1:
Put en limklat på toppen af flaskehalsen, og put snoren på.
 Step 2:

Snor snoren rundt og lim når det er nødvendigt, gerne flere gange pr. omgang på de vanskelige steder.
 Step 3:
Snor, snor snor, lim efter behov.
 Step 4:
Skift farve - klip den snor du har gang i nu over, og lim enden fast til flasken, så det ser således ud.
Step 5:
 Put en limklat på for enden af din afsluttede snor, og put din nye snor på.
 Step 6:
Snor snor snor, og klip igen snoren, når du ønsker at skifte farve.
Og sådan bliver du bare ved, indtil du er færdig:)


 Sådan kom mine to lysestager/vaser til at se ud, med smukke lyserøde roser i:)

Et lille fif! Som I nok kan se, så er vasen til venstre pænere end vasen til højre.
På vasen til højre startede jeg i bunden af flasken, hvor i mod jeg startede i toppen på den til venstre, hvilket jeg klart vil anbefale:)


 God fornøjelse:)

Og husk nu Give away'en!:)

DEL DEL DEL!


- Kristina



Ingen kommentarer:

Send en kommentar