Andre blogs vi følger

mandag den 7. oktober 2013

2. Give away

Så er det tid til en kæmpe give away!:)
Vi udlodder 7 billetter til Kreative Dage messen i Fredericia fra d. 25. - 27. oktober.
Det kommer til at foregå på denne måde:

I får et lod for hver ting i udfører, det vil sige at I kan opnå 4 lodder i konkurrencen, og derved er jeres vinderchance også større:)

*** 1 lod for at dele vores blog på Facebook.
*** 1 lod for at "like" vores facebookside, hvilket I kan gøre her
*** 1 lod for at blive fast læser her på bloggen.
*** 1 lod for at fortælle om jeres bedste evne indenfor kreativitet (hækling/syning/keramik osv) i en kommentar under dette indlæg.


******** HUSK at skriv en kommentar under denne post, med jeres navn og e-mail adresse, så vi kan få fat på dig, hvis du er den heldige********

Vi trækker en vinder på fredag d. 11. oktober.

Vinderen får 2 indgangsbilletter til Kreative Dage messen.
Billetterne kan kun bruges én af de 3 dage messen kører.


Dette er blot den anden konkurrence om billetter. Der kommer til at kører 1 konkurrence mere. Så hvis I ikke vinder denne gang, så har I igen muligheden. Så hold øje, og del del del!:)




På Kreative Dage messen kan i bl.a. møde:

Cecilie Hother, som fortæller om sin smykkekollektion, og firma Blæst.

Lotte Dandanell, som har designet Olsen Bandens tøj og Yvonnes fine kluns. Lotte har nu kastet sig over broderi, og finder gamle broderier på loppemarkeder, lofter osv, for at skabe fine og eksklusive jakker.

Nicola Kragh Riis, som er boligredaktør på "Alt for damerne" og forfatter til " Forvandlinger i boligen". Nicola giver gode råd om at indrette boliger uden at sprænge budgettet.

Signe Eriksen, som er dameskrædder, og laver online sykurser, workshops og andet godt indenfor syning, fortæller og viser forskellige syteknikker.


Arne og Carlos, strikkeguruerne der er kendte verden over, for deres strikkede julekugler, og deres evne til til gøre strikning sejt.

Saveniels, som er kendt for sine vanvittige skulpturer af træ.


Derudover er der mulighed for at:

Strikke en ko - Gitte Skovmand og Eva Holm laver strikkegrafitti-workshop, medbring gerne forhåndslavede små broderede citater, strikkede eller hæklede lapper.

Maler workshop - Som i år er zendoodle tegninger. Alle kan være med uanset alder.
Du skal ikke medbringe noget, alt står parat.




Det var bare lidt af alt det du kan opleve i løbet af Kreative Dage messen i Fredericia i år:)

Jeg håber vi ses!



12 kommentarer:

  1. Jeg napper lige et lod ved at fortælle at jeg er bedst til at sy.

    SvarSlet
  2. Hej jeg hedder Marie og elsker at sy, male, som er det jeg gør mest. Jeg melder mig også gerne til mange forskellige kurser for og lære andre ting.

    SvarSlet
  3. Hmm... Det er nok hækling, Det er i hvert fald det hvor jeg finder færrest fejl ved ;0)

    Jeg har liket på facebook, og kommenteret og meldt mig som læser via bloglovin

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med tre lodder....like, del og denne kommentar :)
    Jeg laver lidt af det hele...mit største aktiv er nok at jeg er god
    til stort set alt kreativt og kan finde ud af nye ting ret hurtigt.
    Lige for tiden er det mest strik og hækling jeg laver mest af.

    SvarSlet
  5. Jeg ligger 4 lodder i puljen..... fortiden er det hæklenålen og tegningerne der er mest gang i men ellers er jeg meget alsidig hvad det kreative felt kan byde på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups glemte min mail og navn....
      Lisbeth Holm Nielsen
      tulletrutmor@gmail.com

      Slet
  6. Jeg detager med alle 4 lodder.

    Jeg har 3 kreative ting, som jeg er bedst til, da det er det, der interesserer mig mest.

    Jeg har strikket meget, men i de senere år er jeg blevet meget bedre, og mødes også med jævne mellemrum med nogle andre kreative tøser til nørkletræf, hvor vi har mulighed for at inspirere og hjælpe hinanden. For ca. 3 år siden besluttede jeg mig for at lære at hækle, og med alle de videoer, der efterhånden findes på internettet, var der rigelig mulighed for at lære det. I dag er jeg rigtig glad for at hækle, og jeg nyder at kunne veksle mellem strikkepindene og hæklenålene.
    Fotografering er indenfor de sidste 4 år blevet en stor del af mine kreative udfoldelser. Jeg elsker at tage billeder - især portrætter har min store interesse. Efterhånden er jeg blevet god til det, hvis jeg selv skal sige det :-)

    anitahjorthhansen@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glemte at skrive mit navn: Anita Hjorth Volkmann

      Slet
  7. så har jeg fået netforbindelse igen dog lettere ustabil men håber jeg vinder for vil gerne invitere min skønne veninde med :-)
    jeg har delt på facebook, fast læser og prøver at synes godt om jer på facebook så må der da være en god chance,,,

    min mail er marion.r@net.telenor.dk

    SvarSlet
  8. Deltager gerne med 2 lodder. Er lige begyndt at hækle, efter at have været på højskole i 1 uge, for at lære kunsten at hækle. Derud over syr jeg en del, strikker lapper til tæpper til de hjemløse, laver smykker og ting i glas. Annette-claus@ stofanet.dk

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med 4 lodder og glæder mig rigtig meget til messen.
    Jeg laver mange forskellige kreative ting, men det er nok symaskinen jeg bruger mest.
    trådmaleri er en udfordring jeg finder rigtig spændende.http://knhobby.blogspot.dk/2012/03/tradmaleri-frdig.html
    kirsten

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 3 lodder :-)
    Jeg laver en del forskellige kreative ting, syning, strik, hækling, kort, perler mm.
    Dog er jeg mest glad for mine symaskiner :-)

    KH Annie - annie.rosendal@hotmail.com

    SvarSlet