Andre blogs vi følger

tirsdag den 1. oktober 2013

Aften lopper

Mor og jeg tog til Aulum tidligere på aftenen, der ligger nemlig en kæmpe genbrugsbutik/loppemarked, det er altså to store haller fyldt med gode sager:)
Der er alt fra gyngestole til små nips.
Jeg tog også lige nogle billeder så I kunne se lidt fra den ene hal.

Nå. Vi var faktisk på udkig efter noget specielt denne gang.
Mor har lige haft fødselsdag, og ønsker sig gevaldigt en gyngestol, men ikke hvilken som helst gyngestol. Sådan en gyngestol hvor det man gynger på rør jorden, altså ikke de her gyngestole der gynger, så en skammel agtig ting. I ved sikkert hvad jeg mener:)
Men det er jo ikke til at finde sådan en til rimelige penge! Og heller ikke i dag, desværre.

Jeg var på udkig efter noget lidt mindre.
Rammer! rammer, rammer, rammer.
Jeg har lige rykket lidt rundt på mit værelse, og "renoveret" en lille reol, som jeg nok skal komme nærmere ind på i et andet indlæg.
Men! Over denne her reol skal jeg have en stor billedvæg med små citater, billeder osv.
Så jeg skulle altså have nogle rammer.
Tror jeg fik købt 6 rammer + 2 platter fra Bjørn Wiinblad, så fine!


 I morgen skal jeg så ha' malet et par af rammerne, da det bare er alm. lyst råt træ, som ikke ville se godt ud på væggen:)


Glæder mig allerede til at hænge billederne på!:)









- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar