Andre blogs vi følger

torsdag den 8. august 2013

Syet iPad sleeve

Ja.. Ikke nok med en hæklet, der skal da også syes en!
I dag tog mor og jeg til Videbæk, hvor efter min mening Vestjyllands bedste stofbutik ligger.
Der er altid monster billigt og virkelig fedt stof at hente dernede.
Jeg mener faktisk også at det er Danmarks billigste stofbutik.
Nå.. Men jeg fik købt ind til denne her iPad sleeve.
1 meter af det stjernemønstrede stof til 15 kr/m mener jeg.
en stor rest grå til 25 kr.
en meter pladevat til 29 kr/m
grå skråbånd 6 kr/m
sort elastiksnor også 6 kr/m tror jeg.
Knappen lå så fint herhjemme og ventede på at blive brugt:)

Mit forsøg med denne sleeve skulle faktisk være at quilte, hvilket jeg ikke ved om man kan kalde dette resultat, men jeg synes faktisk at den blev meget godt, trods mange mangler og fejl.
Som sagt, det er en prototype!:)

Jeg tror den tog omkring 1,5 time at lave, meget enkelt og nemt.

Jeg kan lave en DIY, hvis det skulle have interesse?:) Lad mig høre, hvis I kunne tænke jer sådan en:)


 



- Kristina :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar