Andre blogs vi følger

torsdag den 22. august 2013

Færdige drømmefangere

Så blev vi færdige, og hold nu op, hvor blev de fine!:)
Men først kom alle spørgsmålene jo på banen. "Hvad er det?", "Hvordan det?", "Hvordan hjælper den?", "Hvad gør den?" osv.. Og ja.. Jeg aner det faktisk ikke, men jeg går da ud fra at den fjerner de onde drømme og gemmer de gode? Det fortalte jeg i hvert fald, og det faldt i god jord:)
Vi gik straks i gang og det gik forrygende! Selv den mindste på 4 kunne være med i alle faser.
Der er blevet sat et helt personligt præg på dem alle sammen, og de er lavet med omhu og glæde (de koncentrerede sig i hvert fald) :)
Nu er de så taget hjem, og de er sikkert allerede hængt op:)

Her er Anne Camille og Marie Louises bud på en drømmefanger:)



Jeg synes de er blevet så flotte!:)


Og mon ikke de sover rigtig dejligt under dem lige nu?

Nå ja.. I skal vel også lige se mit resultat?:)






I kan læse mit forrige indlæg med beskrivelse af hvordan I skal lave disse drømmefangere:)
Måske det giver mere mening nu, hvor I kan se billeder af det færdige resultat?:)



Nu håber vi bare at de virker!

Godnat og drøm sødt!:)

- Kristina





Ingen kommentarer:

Send en kommentar