Andre blogs vi følger

lørdag den 24. august 2013

Ny taske

Jeg er nået til 2. lektion i Signe fra Skaberlysts online sykursus, og i denne lektion er det en taske man skal sy, som et endeligt projekt. Inden da lærer man om oplægning osv, så man er helt med på hvordan man syr denne taske, og hvordan man lægger andre ting op.
I hver lektion er der en masse nyttige tips og tricks som alle der syr har gavn af.
Kurset koster normalt 899 kr, men hvis du melder dig til hendes nyhedsbrev via e-mail får du kurset til halv pris.
Der er i alt 8 lektioner. Ud over de lektioner her er der en gruppe på Facebook, kun for kursus medlemmer, hvor man kan spørge om ALT indenfor kurset og de teknikker der nu er.
Samtidig er der en masse andre goder, som det er med at benytte sig af, eksempelvis et måleskema osv.
Nå, det var lige lidt reklame, men jeg vil råde alle nybegyndere i syning at tage enten dette kursus eller en fysisk kursus, bare for at komme ordentlig i gang, og ikke ind i dårlige rytmer, som slet ikke er korrekte.

Men som sagt, så var dagens udfordring en taske, en meget simpel og sød taske, som kan bruges til lidt af hvert. Jeg har lidt planer om at købe noget uld stof og noget læder look a like, og lave en taske af det, men det bliver først når jeg er blevet bedre til det her syning:)


Og nu skal I se min færdige taske:) Godt nok i sort/hvid, men den er også bare grå og hvid, så mon ikke det går:)






- Kristina

1 kommentar:

  1. Tak for de søde ord, Kristina :) Og super fin taske, du har fået lavet! Det lyder som en god ide med uld/læder - den glæder jeg mig til at se :)

    Jeg smider lige et par links til nyhedsbrevet og kurset - du kan bare slette det, hvis du ikke vil have det her.

    Nyhedsbrevet kan man tilmelde sig her:
    http://eepurl.com/gLx6v

    Og kurset, Kristina skriver om, er her:
    http://www.skaberlyst.dk/butik/kom-godt-i-gang-med-at-sy/

    <3
    Signe / Skaberlyst

    SvarSlet