Andre blogs vi følger

lørdag den 28. september 2013

Hvad er bedre end billigt stof og en symaskine?

Ikke rigtig noget, vel?
I dag har mor og jeg været til collage workshop hos Julie Munk og det var virkelig nogle inspirerende og sjove timer, men mere om det senere!:)

I går var mor og jeg i Videbæk og købe stof, jeg ved ikke om det rent faktisk er Danmarks billigste stofcenter? Men det er i hvertfald vildt billigt dernede, i deres udsalgsafdeling, og tro mig!
Der er MASSER af cool stof i udsalgsafdelingen også!
Desuden er der en hel reol med rester, som godt kan betale sig at rode igennem!

Jeg er blevet ret glad for min bodycon kjole, som jeg syede for nogle dage siden, og ville derfor gerne have noget mere stof, til at sy sådan nogle.
Jeg havde så set sådan noget militær jersey dernede, men det var ikke at finde mere, desværre!
Så jeg måtte finde noget andet.
Jeg fandt så sådan noget sort rip af en slags. Det der med de fremtrædende striber, og ikke bare helt almindelig fladt jersey. Det købte jeg 2 meter af, og de 2 meter skal selvfølgelig gå til sådan en kjole, er ret spændt på hvordan stoffet ser ud, på en hel kjole hmm...

Derudover fandt mor en ret stor rest til bare 20 kr.!
Jeg er godt i gang med en kjole til en af mine kusiner i det stof, og der er i hvertfald til en kjole mere, og måske nogle børne leggins eller noget.

Jeg fandt også noget vildt fedt bomuldsstof, som jeg tænkte jeg ville lave et bare bukser ud af til mig selv. Jeg har bare ikke lige helt diskuteret færdig med mig selv om der skal være snører eller elastik i livet endnu.


 Resten til venstre, rib midt i og bomuld til højre.


 Jeg synes faktisk at det her jersey er lidt boheme agtigt, virkelig fedt!:)






Jeg er også ret i tvivl om hvordan striberne skal vende på de bukser der!
Hvordan synes I?


- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar