Andre blogs vi følger

torsdag den 19. september 2013

En hjælpende hånd

I weekenden spurgte jeg inde på en facebook gruppe omhandlende syning, om nogle havde noget rødt bomuldsstof til at lave en flagranke ud af. 
Der var flere gode tilbud og flotte stoffer i mellem, men så kommenterede en kvinde ved navn Helle mit opslag.
Hun havde selv lavet sådan nogle flagranker, og hun havde nogle rester, som jeg måtte få GRATIS! Jeg måtte lige læse det igen, for hold nu op, hvor er der ikke mange der vil hjælpe hinanden med en stump stof eller andre småting gratis.
Men i går dumpede det ind ad døren, hvilket jeg først fandt ud af i dag, da jeg var i Århus i går:)
Der er mange forskellige stoffer og de er så fine:) glæder mig til at komme i gang med dem, men jeg mangler noget hvidt et eller andet til korset.. Hmm..

Nå, men her er det i hvertfald!:)


- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar