Andre blogs vi følger

mandag den 13. januar 2014

Give away!

Så er det vist på tide med endnu en give away, og endda den første i år(;

Jeg faldt over Mathilde Vesterherups smukke illustrationer, som hun kreere til dagligt, ud over at lave illustrationer, fotografere hun meget, og det er hun mindst lige så godt til.
Hendes illustrationer kan man desværre ikke købe endnu, så dette er en ekstraordinær give away!

Hun har kastet sig ud i et projekt, hvor hun har illustreret alle stjernetegnene, og det er lige præcis sådan en i kan vinde.

I skal gøre følgende for at være med:

* Synes godt om mathilde Vesterherups side på facebook her

* Bliv fast læser af vores blog

* Skriv en kommentar til dette indlæg med jeres navn, e-mail og hvilket stjernetegn i kunne tænke jer.


Vi håber at I samtidig vil dele det her indlæg, så så mange som muligt kan få lov at være med:)




Her er en lille collage med alle tegnene, fra øverst til venstre: Vandmanden, fisken, vædderen, tyren, tvillingen, krebsen, løven, jomfruen, vægten, skorpionen, skytten, stenbukken.

I kan se billederne i større format på hendes facebookside, som jeg linkede til længere oppe.

Den modtages selvfølgelig i ramme, ca. 20x30 cm, klar til at hænge på væggen:)


Vinderen bliver fundet d. 27. januar, så I har præcis 2 uger:)



- Kristina & Mette.














7 kommentarer:

  1. Krebs. Mathilde Amalie Houby Toft. mathildehasswag@gmail.com

    SvarSlet
  2. Min søn på nu halvandet er født i krebsens tegn, så jeg siger også krebs. Henrik R Hansen henrik.rivera@gmail.com

    SvarSlet
  3. Vandmanden. Amanda Elfving. amanda_bo@live.dk

    SvarSlet
  4. Jeg er meget imponeret over at der er nogle der kan lave sådanne tegninger/billeder, de er vild flotte, så jeg vil gerne deltage.
    Det skal være krebsen hvis jeg er så heldig at vinde, krydser finger for at jeg gør.
    jettepd@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg er meget imponeret over at der er nogle der kan lave sådanne tegninger/billeder, de er vild flotte, så jeg vil gerne deltage.
    Det skal være krebsen hvis jeg er så heldig at vinde, krydser finger for at jeg gør.
    jettepd@gmail.com

    SvarSlet
  6. Super fine :-). Fisken ville være perfekt her.
    lonedklem@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Super fine :-). Fisken ville være perfekt her.
    lonedklem@hotmail.com

    SvarSlet