Andre blogs vi følger

lørdag den 18. januar 2014

Batik er in!

Jeg er gået pude amok, og har stort set ikke lavet andet end at kreere puder den seneste uge.
To puder blev med batik, hvilket super meget in lige for tiden!
Jeg købte noget billigt bomuldsstof i Stof og Stil, og noget batikfarve i pink.
Jeg glemte godt nok at få taget billeder af processen, men mane af jer ved nok godt hvordan man laver batik.
Der er flere forskellige måder man kan lave batik på, men jeg lavede det som ringe, hvilket jeg indtil jeg slog det op, troede var det eneste teknik indenfor batik:)

Mit stof lå i farven i en times tid, og skulle derefter skylles grundigt og vaskes derefter.

 Det er en lang proces, men resultatet er værd at vente på:)


Jeg ville gerne have haft lidt mere mønster  på stoffet, men det må blive næste gang:)

Hvad synes I er batik hot or not?:)

- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar