Andre blogs vi følger

fredag den 22. november 2013

Syet engel

Julepynten skal snart op, og det betyder at der skal kreeres nyt og spændende julepynt.

Vi var jo på Kreative Dage messen for en måned siden, og der købte vi en masse kreablade nede, og hold nu op der er godter i dem!
I dag har jeg så prøvet at sy en engel, som var i et af bladene, og resultatet blev ok, det kunne godt gøres bedre, men hun hænger og der yndig ud.

Det er noget værre pillearbejde og man skal have en god portion tålmodighed, for at gå i krig med de her.
Håndsyede ting, plejer jeg faktisk at holde mig langt fra. Det tager lang tid og det ender ofte med at jeg bliver sur og det bliver aldrig som jeg ønsker.
Men de her er altså ret søde og fine, så dem skal der helt sikkert laves flere og bedre versioner af!:)

Faktisk er hun ikke en decideret jule engel, hun kunne sagtens hænge fremme hele året rundt.


Der er bare brugt hvid bomuldsstof, organza/tyl, pyntebånd, boafjer og filt.





- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar