Andre blogs vi følger

fredag den 29. november 2013

Nisselandskab tæt på!

I går lavede jeg jo dette nisselandskab som et lod i søstrene grenes julekonkurrence, hvor hovedpræmien er 10.000 kr. det kan I læse mere om i mit tidligere indlæg.

Jeg vil bare vise og forklare lidt om mit landskab, så I andre muligvis kunne få glæde af et par tips og tricks:)

Stjernehimlen er lavet af små styroporkugler, som er penslet med limlak og derefter rullet i glimmerdrys fra søstrene grene.

Husene har i set før, de er lavet i beton, og har fået et lille lag sne på taget, som bare er sne på dåse fra søstrene grene:)

Neon klistermærkerne er også fra søstrene grene, og de pynter fint som en lille guirlande af kærlighed og lys.

Så er der en af de små nissebørn, som leger med snebolde ud af styroporkugler.
Nissebarnet er fra egen julekasse:)

Så kommer vi til kælken og gaverne.
Kælken er lavet af grillpinde.
Gaverne er små flamingo stykker, som er pakket ind i søstrene grene gavepapir i brun og kobber, tilsat hempsnor og klistermærker også fra søstrene grene, og guldsnor.

Juletræerne er også lavet af grillpinde og limet med limpistol med glimmerlim.

Sidst men ikke mindst mine to traner og min sidste nisse.
Tranerne er lavet af kobber gavepapir fra søstrene grene, søen er et lille spejl og koglerne er fra fyr.

Sådan ser det så ud:)

Bunden er lavet med pladevat og så har jeg givet det lidt struktur med polyesterfyld fra en ikea pude:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar