Andre blogs vi følger

onsdag den 3. april 2013

Ko med mening

Jeg har endelig fundet de bondegårdsdyr jeg længe har ledt efter.
Jeg har også fundet dem før, men ikke til denne super "billige" pris! 10 kr. pr. stk. i Tiger.
De andre jeg har fundet var "schleich" dyr og de er altså ret peberet!
Måske man kunne være heldig at finde nogle i en genbrug også?

Nå, men jeg købte en to køer og har nu malet dem helt hvide.
Det er der efterhånden rigtig mange der har gjort, og jeg tænkte derfor at jeg måtte lave noget nyt. Køer med mening!:)
Jeg fandt mit krympeplast frem og skrev "Peace" og "Love" og ind i ovnen med dem.
Vupti, så var de skilte til mine to små køer.
Har bundet skiltene på med hvid sytråd.

Her er mine "Peace" og "Love" køer:)





- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar