Andre blogs vi følger

onsdag den 24. april 2013

GIVEAWAY

Så kommer vores længe ventede giveaway!
Giveaway'en består af 4 søde sommer underlag til krus, kopper eller glas.

Det eneste I skal gøre for at deltage i konkurrencen er:

- Like OG del vores side på Facebook
- Kommenter herunder, med jeres E-mail adresse.
- Bliv fast læser her på bloggen.

Vi håber at I vil deltage i vores første giveaway:)

Vi finder en vinder d. 1. maj, og vinderen får selvfølgelig en mail med det samme:)


Her er hvad du kan vinde






- Mette & Kristina

6 kommentarer:

  1. super fin give away og jeg vil da være super glad for at vinde dem :) jeg har "tilkoblet" mig og liket hvor jeg skulle - og håber nu at være den heldige <3

    min mail er just@hotmail.dk

    www.spuurspot.blogspot.dk

    kh June

    SvarSlet
  2. Så er der delt :-)
    De er meget fine og i skønne farver :-)
    Linda

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne vinde! :) Alt er gjort. ;)

    Jeg har også en Give Away på min blog, du er velkommen til at deltage :)http://doityourselfbyruta.wordpress.com/

    SvarSlet
  4. jeg har glemt at skrive min e-mail. rutagr@ymail.com

    SvarSlet