Andre blogs vi følger

søndag den 10. marts 2013

Ugler alle steder

Hele min lørdag gik med at male ugler og zendoodle lidt.
Jeg fandt inspiration et sted på Facebook til dette maleri, hendes maleri var simpelthen så flot og farverigt og jeg tænkte at jeg da måtte kunne gøre kunsten en lille smule efter, selvfølgelig med nogle små ændringer hist og pist, men grundidéen er den samme.

Jeg ved ikke lige hvad maleriets budskab er, eller hvordan man skal tolke den. Den er mest af alt ment som et værk, man skal blive glad i låget af at kigge på.
Jeg maler normalt aldrig efter noget specielt, mest af alt fordi jeg ikke kan finde ud af at tegne, så det bliver altid abstrakt, men det er jo også rigtig flot.
Men nu kommer der altså noget der gerne skulle ligne noget fra mig, og så håber jeg I kan lide det:)
Jeg er i hvert fald selv tilfreds med resultatet:)


Kanterne skal selvfølgelig lige males også(;


- Kristina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar