Andre blogs vi følger

torsdag den 14. marts 2013

Genbrug til guld

Vi har længe haft et gammelt, gammelt natbord til at stå og glane, hvilket mange nok kender til.
Så jeg tænkte at den da skulle shines lidt op og gøres lækker, i stedet for at stå og se grim ud og fylde.
Jeg glemte helt at tage et billede inden jeg gik i gang med den helt store tur, men den var bare rigtig kedelig og grim træfarvet, og så var den lakeret.

Genbrug er noget af det sjoveste for mig. Jeg elsker at gå på loppemarked og i genbrugsbutikker for at kigge på møbler, der kan ombetrækkes/males osv.
I dag så jeg faktisk lige et sofasæt i en genbrugsforretning, som jeg synes var ret fed, men jeg måtte lade det stå(;

Nå. Men nu til det det handler om, nemlig det gamle natbord!

Jeg har selvfølgelig malet bordet hvidt, som I kan se:)
Dernæst har jeg tapetseret skufferne, et lille tip er at spørge på den lokale byggehandel om de evt. har en gammel tapetbog liggende, du ved, dem man kigger i for at finde ud af hvilket tapet man gerne vil have. De har tit de udgåede tapetbøger liggende, og det er først til mølle, hvis du skal have en GRATIS)
Det er altså sådan en tapet bog dette tapet er fra:)

Håndtagene er der bare hæklet udenpå i en fix farve:)
Og voila, så er der et styks nyt bord:)








- Kristina:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar