Andre blogs vi følger

torsdag den 13. februar 2014

Forårstegn

Vintergækkerne er begyndt at titte frem, solen skinner og dagene bliver længere og længere, skønt, ikk?:)

Jeg var lige på en rundtur i haven sammen med Karla, og vi fandt sørme mange udsprungne vintergækker, så jeg plukkede nogle, og satte dem i en lille fin kähler vase, faktisk vil jeg lige slå et slag for de her små Omaggio vaser, de fås i en pakke med 3 vaser til 299 kr.
De er SÅ fine til pynt, med lys i, eller en lille bitte buket blomster..
Der kommer desuden 3 helt nye pakker med andre farvesammensætninger i.
Lige nu fås de kun i sort.

 Omaggio Miniature Vase 3-pack Sort, Lys Blå, Gul
Jeg synes denne her sammensætning er så fin og forårsagtig:)











 


 Billederne bagved, har jeg selv lavet ud af tapet, glanspapir og klistermærker:)




- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar