Andre blogs vi følger

onsdag den 8. maj 2013

Projekt STOR maleri

Så er jeg i gang igen. Denne gang i en "lidt" større udgave, end den sidste jeg viste her på bloggen.
Jeg glæder mig helt vildt til at se mit endelige resultat af det her maleri. Jeg har tit en fuldstændig syg og forvrænget billede af resultatet i hovedet, og så ender det tit med at jeg bliver utrolig skuffet over mit resultat, men denne gang føler jeg at mine tanker og det der rent faktisk bliver smidt på lærredet matcher ( men lad os nu se).
Jeg er kommet ret langt i dag, og regner med at blive færdig i morgen, så I kan se det endelige resultat:)
Menneskerne og baggrunden er malet, så nu mangler jeg bare blade, grene og detaljer.
Jeg tænker også at dette maleri måske skal lakeres? Jeg synes tit akrylmalerier bliver tørre og matte at kigge på.


Damen længst til venstre har fået badedragt på, i stedet for ingenting(;


- Kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar